Παρασκευή 15 Αυγούστου 2014

Εσυεγώ




Για σένα
αν ακούς
σε αποκαλώ έρωτα, έρωτα
σε γεύω απρόσμενη θάλασσα
με την αλμύρα να σχηματίζει τα αρχικά σου
σε νιώθω ασπόνδυλο πόνο
να έρπεσαι, με έρπεις
βρίσκεσαι εδώ εκεί στον κόσμο
που δύει όταν του πεις
σε θωρώ αδιασάλευτο ήλιο
με ανθίζεις δειλινό όταν όλοι πεθαίνουν
συ γίνεσαι μυστική αυγή
μιας ατέλειωτης μέρας
με μαθαίνεις να γράφομαι
στη γυμνή σάρκα χαμηλού φωτισμού
σε αιώνια στιγμή του πρώτου ιδρώτα
με ανασυνθέτεις σχήματα μιας άλλης γεωμετρίας
σε διαβάζω σύστημα Braille υποταγμένης αφής
σε ορθογραφία της αγάπης - η αγάπη πάντα με ήτ(τ)α
ο έρωτας; ρωτάς, ε;*
σε καταπίνω πίνοντας κύματα κραδασμούς κρίματα*
της θάλασσάς μου που στέγνωσε στο αναμμένο βλέμμα σου
τώρα στεριά στεγνή σαν σελήνη
ξελιγώνεται βλέποντάς σε
να εξαγνίζεσαι στο άδειο τοπίο του τόπου μου
συ κόσμος κόσμου απόκοσμου
εγώ αέρας έρμαιο της αναπνοής σου
εσύ ερήμην σου
εγώ εις γνώσιν μου
παραδόθηκα θύραθεν εντός σου
συ η βαθιά μουσική των ματιών
πλάι στα αιμάτινα συρματοπλέγματα
των λεηλατημένων σωμάτων από λάθος συμμαχίες
σε υμνώ με σιωπή αποκαλυπτική των πάντων μου
εγώ Μαγδαληνή που κλαίει σε κάθε μνήμη σταυρού
εσύ καρφιά της ειμαρμένης μέρας
κρατάς στο λατρεμένο χέρι σου
κατάλληλα για την καρδιά μου
Καρδιά μου
Αναλήφθηκα σε σένα.

Ερασιτέχνης Άνθρωπος


* οι δύο αυτοί στίχοι ανήκουν στον Σταύρο Σταυρόπουλο






5 σχόλια:

  1. Το ! από σένα είναι το λιγότερο τιμή μου!

    Σταύρο, σ' ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ότι πιο ολοκληρωμένο έχω διαβάσει από σένα.
    Αυτή είναι η καλύτερή σου στιγμή!
    Εύγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη, σ' ευχαριστώ πολύ!

      Πολύ, και για τα λόγια και για την διαρκή υποστήριξη!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Μαρία έχεις κάνει μεγάλη πρόοδο στα γραπτά σου και συνδύασες πολύ καλά τις επιρροές σου και όχι μόνο.

    Θα ήθελα να κάνω μια επισήμανση για την ιστορία: η φράση "ο έρωτας; ρωτάς, ε;" ανήκει σε μένα κι όχι στον Σταύρο Σταυρόπουλο και ακούστηκε πρώτη φορά κατά την παρουσίαση του βιβλίου του "Ο έρωτας θα μας κάνει κομμάτια", ως μέρος της κριτικής μου για το βιβλίο.


    Συνέχισε να γράφεις και να διαβάζεις και θα φτάσεις ψηλά.

    Μαρία Χρονιάρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία,

      χαίρομαι που εντοπίζεις σημεία βελτίωσης, γιατί αυτό έχει μεγάλη σημασία.

      Σ' ευχαριστώ για την επισήμανση, το σχόλιο, το θάρρος και την ευχή.

      Διαγραφή